Un novu prugressu hè statu fattu in a regulazione di a flora intestinale da l'Astragalus Polysaccharides

2023-08-14 09:37:51

Recentemente, Desulfovibrio Vulgaris (Desulfovibrio Vulgaris), un bacteriu chì produce l'acidu acìticu d'alta efficienza, hè statu publicatu in linea in a rivista internaziunale di Microbiologia da Gut Microbes (District 1). Un bacteriu putente chì produce l'acidu acìticu, attenua a malatia di fegatu grassu non alcoolicu in i topi.

A malatia di fegato grassu senza alcolu (NAFLD) hè a malatia di fegatu cronica più cumuna, è attualmente ci hè sempre una mancanza di droghe di trattamentu efficace. Un gran numaru di studii anu dimustratu chì u disordine di a microbiota intestinale hè un fattore impurtante in a patogenesi di e malatie metaboliche basate in l'obesità. Per quessa, u scopu di a regulazione di a microbiota intestinale hè cunsideratu cum'è una nova strategia impurtante per a prevenzione è u trattamentu di e malatie metaboliche.

Polisaccharidi sò un tipu di cumposti macromolecular naturali largamente distribuiti in a medicina tradiziunale cinese. Un gran numaru di studii anu dimustratu chì i polisaccaridi vegetali anu effetti definiti nantu à a regulazione di u metabolismu, ma u mecanismu esatta ùn hè micca chjaru. L'équipe de Houkai Li a démontré dans des études antérieures que les polysaccharides d'astragalus membranaceus, la principale partie efficace de l'astragalus membranaceus, pourraient améliorer l'obésité et la NAFLD, et a observé l'effet régulateur des polysaccharides d'ASTRgalus membranaceus sur la flore intestinale et les métabolites grâce à la métagénomique combinée à l'analyse métabonomique non ciblée. L'ipotesi di l'assi di "droga-intestinali microbiota - metabolite - metabolismu di l'ospiti" hè stata pruposta per migliurà a furmazione di NAFLD da APS.

Basatu annantu à sta ipotesi scientifica, u gruppu di ricerca hà esploratu batteri intestinali specifichi è metaboliti cunnessi regulati da APS per mezu di una strategia di cumminazione multi-omica, è truvò chì A migliione di NAFLD da APS ùn hà micca solu e caratteristiche di a dependenza di a flora, ma pò ancu arricchisce significativamente l'intestinali. batteri (Desulfovibrio Vulgaris). Ulteriori studii anu cunfirmatu chì u bacteriu ùn era micca solu un pruduttore naturali di H2S, ma ancu hà avutu una capacità efficaci di pruduce l'acidu acìticu. A supplementazione esogena di sta bacteria hà migliuratu significativamente a steatosi hepatica, a sensibilità à l'insulina è l'aumentu di pesu in i topi alimentati cù una dieta ricca di grassi. Attraversu l'analisi di l'RNA SEQ di u fegatu è u studiu di biologia molekulari, hè stata cunfirmata chì a migliione di NAFLD era ligata à l'inibizione di l'espressione di a proteina FASN è CD36 di u fegatu. Stu studiu hà furnitu una nova evidenza per spiegà u mecanismu di l'APS in a migliurà NAFLD, è hà ancu furnitu un riferimentu per l'esplorazione di u mecanismu di l'APS in a regulazione di a flora intestinale è a migliurà u metabolismu di l'ospiti cù l'aiutu di a tecnulugia multiomica.

L'analisi di cumpunenti di monosaccaridi di polisaccaridi di l'astragalus in stu studiu hè stata assistita da a squadra di u prufissore Ding Kan da l'Istitutu di Materia Medica di Shanghai, l'Accademia Cinese di Scienze, è a metabolomica mirata è u disignu di u sughjettu sò stati sustinuti fermamente da a squadra di u prufessore Jia Wei da u Sixth People's Hospital affiliatu. à l'Università di Shanghai Jiao Tong. Ningning Zheng è Wei Jia sò co-autori currispondenti di u paper. Hong Ying, un candidatu à u dutturatu di u gruppu di u prufessore Li Houkai, hè u primu autore di u paper, è l'Università di Shanghai di Medicina Tradizionale Cinese hè u primu firmatariu di u paper. A ricerca hè stata finanziata da a National Natural Science Research Foundation of China.